דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים עם אייפון ישן או שבור? 

מאת    [ 18/02/2013 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2434 פעמים ]

אין ספק שהתיקון לחוק רישיונן של חברות הסלולר ופתיחתו לכניסת שחקנים חדשים למפה, יצרו פתח משמעותי ואת תחילתה של מהפכה חדשה הפועלת לטובת לקוחות שידעו לנצל את היתרונות החדשים.  למעשה, כניסתם של משווקים חזקים לשוק הסלולר יצרו אינספור תכניות תקשורת ואפשרויות רכישה של מכשירים משוכללים ומתקדמים ביותר.

עולה השאלה אצל כל אחד – מה עושים, אם כן, עם מכשיר פלאפון ישן שכבר אינו בשימוש? מי שמעוניין להחליף את מכשיר הסלולר הישן שלו, יכול ליהנות מעסקה משתלמת ביותר ולנצל את היתרונות המשמעותיים של התיקון לחוק שהועבר השנה.  מכשירי סלולר ישנים שהיו עד כה מועדים להשלכה לפח או למכירה במחירי תחתית, יכולים לזכות את בעליהם בסכומי כסף בלתי מבוטלים המהווים יתרון משמעותי בעת רכישת מכשיר סלולרי חדש ומשוכלל יותר.

בין הרשתות החדשות שנכנסו וכוללות את רמי לוי, הוט וגולן, מתלבטים הלקוחות אם כדאי כבר לרכוש מכשיר סלולרי חדש. בין שאר ההשלכות של התיקון לחוק ניתן למצוא את העלייה בביקוש למכשירים ישנים, עקב יציאתם של מכשירים חדשים לשוק. כיום, ניתן למכור מכשיר אייפון משומש שבור או סדוק לדוגמה, ולקבל תמורתו תגמול כספי הולם ומבטיח, על אף הפגמים המגיעים עם כל מכשיר. מכשירי פלאפון ישנים כגון אייפון וסמסונג גלקסי שאינם מתקבלים בחנויות רגילות ואינם מזכים את בעליהם להשתתף במבצעי טרייד אין בחברות הסלולר הגדולות -  מהווים יתרון משמעותי בחנות פרטית המזכה את לקוחותיה בתגמול הולם.

בדרך זו, מכשירים ישנים ומוזנחים, מכשירים אייפון או סמסונג בעלי תקלות משמעותיות ומכשירי סמארטפון אחרים זוכים לחזור לשוק הסלולר ולהימכר במחירים משתלמים – הן ללקוח המוכר את המכשיר הישן שלו והן לחנות הפרטית המתקנת את המכשיר על פי הצורך ומכשירה אותו לשימוש מחודש, נגיש ונוח ללקוח. בין שמדובר בצג סדוק ובין שמדובר בסוללות שאינן נטענות, בין שמדובר במכשיר שנרטב ומתפקד באופן חלקי או כל תקלה אחרת – חנות פרטית תתגמל את הלקוח על המכשיר הישן בסכום משתלם הרבה יותר מאשר בחברה סלולרית או כל אמצעי אחר.

למעשה, מכשיר אייפון או מכשיר גלקסי ישן או שבור, בעל שריטות או פגמים אחרים בולטים, יכול לזכות את בעליו בתגמול של לעיתים עד מחצית ממחירו המקורי של האייפון ואפילו יותר מכך. היציאה לשוק של מכשירי אייפון חדשים ומכשירי סלולר בכלל, כמו גם התיקון לחוק הפותח את הדלת בפני שחקנים חדשים, מיטיב עם הלקוחות ומעניק להם הטבות שונות אחרות כמו שירות יעיל ואישי, כזה שאינו ניתן ברשתות התקשורת הגדולות.

גם מי שמאמין שהסלולרי הישן שלו אינו יכול להוות שום תועלת, כדאי לו לבדוק באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות אחת מאפשרויות יצירת הקשר את גובה הפיצוי אותו יוכל לקבל על הפקדת המכשיר הישן, וכן לבדוק אפשרויות של רכישת מכשיר חדש באותו מקום ובמחירים זולים הרבה יותר מבכל מקום אחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב